Weekend random


V poslednej dobe dni ubiehajú strašne rýchlo. Aj keď som v škole, ale hlavne keď môžem byť doma. Random som robila strašne dávno, už ani nepamätám kedy. Dosť som si odvykla robiť foto-články ako ich ja volám, ale dnes sa to zmení a ukážem vám, ako prebiehali moje jesenné prázdniny alebo predĺžený víkend. Moja susedka Viktorka, s ktorou sme sa nevidela už 3 týždne (môžete ju poznať s blogu VICTORIA) sme chceli ísť vonku, lenže mi ochorela, takže sme to presunuli o týždeň.
 Prázdniny sa nám začali štvrtkom a maminka mala dovolenku, tak sme si spravili menší výlet a šli sme autobusom do mesta na menšie nákupy. Keďže je také obdobie, že niekedy je zima a niekedy teplejšie a i tak sa blíži zima, tak bolo treba dokúpiť nejaké teplé veci, hlavne svetríky. Určite ich uvidíte v nejakom článku, keď sa pôjdeme fotiť. Niečo som kúpila v Gate, niečo v TAKKO a aj v NEW YORKERy. 
Predĺžený víkend sme však mali, pretože 1.novembra je sviatok Všetkých svätých. Dúfam, že ste nezabudli zapáliť sviečku za svojich zosnulých, ktorí už nie sú medzi nami. Celý víkend som chodila po cintorínoch a pálili sme s rodinou sviečky. Krásne je, keď idete večer a vidíte všetky sviečky ako pekne svietia. Ak ste neboli na cintoríne, tak zapáľte si aspoň doma sviečku za svojich blížnych. 1. novembra mi na Slovensku oslavujeme sviatok všetkých svätých a v Amerike oslavujú Halloween, ktorý prišiel ak k nám a niektorí ľudia oslavujú ten. Ja halloween nejak zvláštne neoslavujem, len si vyrezávam tekvice a tento rok sme sa s bratrancom riadne zmaľovali, ale našťastie sme nebehali po dedine a nestrašili sme ľudí. 
Určite poznáte rozprávku Mŕtva nevesta Tima Burtona. Ak to nepoznáte určite si to pozrite, je to super rozprávka a mne sa veľmi páči. Už dávno som chcela sa pokúsiť vyzerať ako ona, no posúďte samy či sa mi to podarilo alebo nie. Je to niečo ako mŕtva nevesta na štýl sugar skull. Vôbec to nie sú šaty, ale je to čipkované tričko (z NEW YORKERa) a biela plachta. Čelenku som si vyrábala doma a závoj je starkina záclona.
A ako víkend ubiehal už tu máme nedeľu. Nič zvláštne som nerobila, len som sa doobedu učila na písomku z litiky, tak držte palce zajtra, nech to nepokazím. Piekla som muffinky, ktoré mi nezhoreli. Ak taktiež nemáte čo robiť, využite nedeľný večer na oddych. Pustite si nejaký dobrý film alebo knihu a k tomu káva, čaj a spravte si pekný večer. 

8 komentárov:

  1. tie koláčiky by som si hneď dala ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek :) Dala bych si ty mufinky
    http://zivot-fotografa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. DObré fotky, ten kostým je parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mŕtvu nevestu si chcem už dávno pozrieť - a vlastne všetko od Tima Burtona, ale neprekvapivo, nemám čas :D
    Tie muffinky vyzerajú pekne na fotke aj v reále :)
    Avšak, neviem ako chutia, lebo si ma nimi neponúkla :D :D :D (vlastnú susedu!?!) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takéto random foto mám rada, inak skvelé masky!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.