Winter

... už sa to začalo ... 
...pýtate sa čo ? ...
... ZIMA ...

Nikto tomu neveril, že práve tento týždeň začne snežiť. Teda aspoň u nás na juhu Slovenska. Samozrejme Tatry sú už krásne biele a všetci vyťahujú lyže, sánky. A práve dnes 23.11.2015 začalo snežiť, keď som bola ponorená v tajoch anglického jazyka. Ako každé ročné obdobie, tak aj zima má svoje svetlé, aj temné stránky. 
... neznášam, keď je vonku veľká zima ...
... vonku je skoro tma ...
... neznášam, keď musím po chodníku chodiť ako baletka, len aby som sa nestrepala ... 
... neznášam, keď zatiaľ čo som v škole, tak krásne sneží, všetko je bielučké, ale keď vyjdem vonku, tak všade je čľapkanica ...
A teraz poďme na to pozitívnejšie. Čo je to najkrajšie na zime a na týchto mesiacoch, plných čar a kúziel. 
... milujem vianočnú atmosféru ...
... zbožňujem, keď je všetká príroda, celá biela posiata "bielym práškom" a sneh vám vŕzga pod nohami ...
... sánkovanie ...
... milujem teplé oblečenie a teplé papučky ... 
... čajíky, horúce čokolády a krásna vianočná vôňa ...  
 Remeselník Mráz, ktorý okrem toho že ukul krásne ľadové meče v podobe cencúľov, znehybnil všetky rieky do priehľadného a studeného zrkadla. V ňom sa odrážajú ochabnuté konáre, ktoré pod ťarchou snehu neraz končia na zemi. V zime nesmú chýbať ani snehuliaci, ktorý v sebe síce nemajú život, no častokrát sú mnohým deťom priateľmi. 
 
A čo hovoria moji priatelia, známy, spolužiaci na zimu ?? 
Dominika : Mám ju  veľmi rada, ona miluje mňa a ja ju a spolu sme šťastní. Ale hlavne preto mám rada zimu, lebo je sneh a chodíme sa lyžovať a s kamarátmi sa môžem sánkovať a poblázniť. A ešte k tomu sú Vianoce, sviatok ktoré spájajú rodinu. Všetci sú šťastní a tak pozitívne naladený a to mi dáva taký príjemný pocit pri srdiečku. 
Vikinka : Milujem sneh, pretože milujem ten pohľad, kedy sedím pri okne s teplým čajom a pozorujem, ako poletujú bielučké guče snehu.
Vanduška : Na zime mám najradšej tú vianočnú atmosféru, ktorá je už na začiatku decembra a samozrejme Vianoce najviac, pretože to je najkrajšie asi s celej zimy, keď je celá rodina pri sebe a sneh, to je jasné. To proste znamená, že je zima.
Dievčatám ďakujem za odpoveď

1 komentár:

  1. Já tedy osobně zimu nemusím, chodím navlečená jak sumo, je mi neustále zima, jsem unavená, a ve škole je toho opravdu moc. Ovšem Vánoce miluju. :D Právě nám na moravě sněží taky, tak uvidíme jestli se to roztaje. :)
    http://nikolachocker.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.