Flying

"Ja chcem čarovnú metlu, na ktorej by som vedela lietať !" Toto bol sen mnohých malých dievčatiek a taktiež aj mňa. Keď som bola malá, premýšľala som ako je možné, že v rozprávkach sp čarodejnice, ktoré môžu lietať na metle. Nie, nenašla som čarovnú metlu a nelietam na metle po dedine. (To by ľudia kukali!) Dnešný článok bude DIY na jesennú dekoráciu. Ako z obyčajnej metly spravíte farebnú ozdobu. Ak vám mám povedať - napísať pravdu, tak môj starý otec nebol dvakrát nadčený z toho, že som mu zobrala metlu, a tak si musel chudák kúpiť novú. No, čo už. Musel obetovať svoju vernú pomocníčku. 
Pre túto DIY budete potrebovať : 
  • metlu
  • oranžovú a fialovú stužku (samozrejme aj iné farby môžete zvoliť, treba len zapojiť fantáziu) 
  • tenký drôt 
  • výkres
  • temperové alebo vodové farby 
  • bielu fixku
  • lepiacu pištoľ 
  • konáriky zo stále zelených stromov alebo kríkov
Z výkresu si vystrihne rôzne hviezdičky a namaľujte ich. Ja som zvolila fialovú a žltú farbu. Keď vám hviezdičku uschnú, kraje obkreslite bielou fixkou. Ďalej si zoberiete tenký drôt a obviažete ho o niečo, čo má tvar ako valec (čiže o ceruzku, pero alebo o varešku). Drôtik potom dajte dole a natiahnite ho. (Neviem ako vám to mám napísať, ale snažte sa to spraviť tak, ako vidíte na obrázku.) Na výkres si nakreslite čižmičku ako nosia ježibaby, ktoré vymaľujte na čierno a taktiež obkreslite bielou fixkou.
Okolo nalepte tenkú stužku. Ďalej prichádza na rad mašľa. Dlho som hľadala nejaký návod ako spraviť peknú veľkú stužku, ale žiadny normálny a hlavne ľahký návod som nenašla, tak som to poriešila po svojom. Na výkres som si kružidlom (priznávam neviem kresliť kruhy voľnou rukou) narysovala kruh, na ktorý som potom lepila také "slzičky" zo stužky. 
 A teraz všetko prilepíte na metlu. Taká menšia rada : najprv si nalepte konáriky stále zelených vetvičiek, potom mašľu a nakoniec čižmičky, pretože aj mne sa stalo, že som prvé nalepila čižmičky a potom som ich musela dávať dole, lebo boli vysoko. Drôtiky s hviezdičkami máte dve možnosti ako dať na metlu :
1) drôtik zapichnete do metly 
2) prilepte drôtik lepiacou pištoľou (máte istotu, že vám to nebude odpadávať) 
Posledné čo by ste mali spraviť je obviazať stužku okolo palice na metle, aby to nevyzeralo tak "sucho". 


6 komentárov:

  1. Vyzerá to dobre ! Dobrý nápad :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo teba nenapadne "zkreatívniť" :D
    btw mám taký pocit, že s tým, že lietajúcu metlu nevlastníš, klameš :)
    alebo žeby všetky metly v Rokforte niekto ukradol??? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé tak to je úžasné, jsi fakt šikovná a máš bujnou kreativní fantazii, to se cení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau super nápad !:))

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak toto je velmi milé diy :))
    pozývam ťa na môj blog

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.