November HAUL

Je tu polovica novembra a v televízia je každá druhá reklama vianočná. Ja zatiaľ vianočnú náladu nejak nepociťujem, ale priznám sa, že som sa obhliadala po nejakých vianočných darčekoch. O tom, ale nabudúce. Dnes sa budeme baviť o niečom inom. 
Naposledy som HAUL robila v apríli. Keby som vám mala ukázať všetky nové veci od apríla, bol by to najdlhší článok v histórii môjho blogu. Novembrový, prvý haul však nebude, len o kozmetike. Nejdem vám nič prezrádzať, dozviete sa to počas čítania. Veci na fotenie sa mi trošku nahromadili, ale problém mi to nerobí, pretože ja veľmi rada fotím. Jediná z rodiny mám estetické cítenie pri fotení. Určite viete čo tým myslím. Len ja dokážem odfotiť fotku, ktorá nejak vyzerá.
 Samozrejme takéto chladné večeri ako inak tráviť, keď nie pri pohári s teplým čajom a dobrou knihou alebo časopisom. Ako každý mesiac, EMMA nemôže chýbať. Prvá vec, ktorá musela byť moja sú tieto ceruzky. Ceruziek nie je nikdy dosť, hlavne ak radi kreslíte, píšete poprípade rysujete, ale to asi nikto rád nerobí. Prečo práve ceruzky ? Majú modrú farbu (moju obľúbenú) a krásny ruský vzor. Sú na nich malé matriošky. Je to veľmi milé, hneď sa mi to v obchode zapáčilo a museli byť moje. Dúfam, že ich vidíte na obrázku. 
Keďže ja sa každý deň do školy maľujem, tak sa každý večer musím odmaľovať (ako inak). Vyskúšala som micelárne vody od Garnier, odličovače od Dermacolu a mnoho ďalších. U mňa je veľmi dôležité, aby odličovač neobsahoval žiadne "zlé" látky, ktoré škodia pleti a dráždia oči.  Celým názvom sa volá táto "čarovná fľaštička" Garnier Essentials Sensitive Soothing Eye Make-up Remover a teraz v slovenčine Garnier Essentials upokojujúci odličovač pre citlivé oči. Upokojujúci odličovač očí, jeho zloženie bez parfumácie, alkoholu a farbív odstraňuje make-up z citlivej oblasti očí. Zloženie je obohatené o rastlinné výťažky a upokojujúci Pro-Vitamín B5. Jemne odstraňuje make-up z citlivej očnej oblasti. Je to malá, ale praktická fľaštička (125 ml), ktorá sa vám zmestí do každého vrecúška a môžete si ju vziať všade. Na dovolenku, na výlet,..Najviac sa mi na ňom páči, že dokonale odstráni make-up, oči sú perfektne odlíčené a svieže. Túto ružovú špongiu, ste si mohli kúpiť s 5. číslom Evy. Perfektne sa hodí k tejto "čarovnej fľaštičke". Najprv som sa čudovala, ako mi môže špongia pomôcť pri odličovaní, ale hneď ako som ju vyskúšala, tak som bola z výsledkom spokojná. Môžete ju použiť niekoľkokrát. Stačí ak špongiu namočíte, aby zmäkla a potom nanesiete svoj obľúbený odličovač. 
 Už dlhšiu dobu som chcela vyskúšať umelé nechty a nahovorila som na to aj moju maminku. V prvej drogérii sme sa pustili do pátrania a našli sme pekné kúsky. Maminka to vzdala, poriadne jej to nedržalo a vkuse to odpadávalo. Ja som si vybrala prirodzenejšie, také svetlo ružové s leopardím vzorom, ktorý bol spravený ako francúzska manikúra. Dávala som si veľký pozor, aby som nemala vzduchové bublinky a aby to vyzerali nechty pekne, ale taká som "šikovná", že bublinky boli. Po 3-4 dňoch mi začali nechty opadávať. Tak som ich dala dole všetky. Odfotiť som vám ich však nestihla. Čo sa týka nechtov, tak som si kúpila taká jesenný lak on NYC (New York Colour). Je to taká neopísateľná farba, ale veľmi pekná. Za minútu máte perfektne uschnutý lak s lesklým efektom. Perfektne sa hodí pre túto jeseň, ak chcete niečo neutrálne, aby to veľmi "nekričalo". Keď máme lak, tak by bolo dobré mať aj odlakovač a ja som si už v poslednej dobe tak zvykla, že kupujem a používam len odlakovač od Ebelin ako môžete vidieť na obrázku. Ak máte nejakú skúsenosti, určite mi napíšte do komentára. Ja som zatiaľ bola vždy spokojná, určite odporúčam. Dokonale očistí nechty od laku a nemá takú prenikavú acetónovú vôňu. Vonia po mandliach.
Ako ďalšie je to BB cream, ktorý som vám už raz ukazovala a spravila som recenziu naň. (BB CREAM) Je naozaj dobrý a preto to stále vyhľadávam. Je od značky Dermacol a tá ešte nikdy nesklamala. 
 Predposlednou vecou je fixačný kompaktný púder od  Essence, ktorý som si kúpila hlavne na halloween, keď som mala bielu tvár a vola som "mŕtva nevesta", aby mi farba ostala na tvári a všetko to zafixovať. Pokiaľ uprednostňujete tuhé púdre, tento jemný, kompaktný púder je pre vás vynikajúcou voľbou! Môže sa použiť pod podkladovú bázu na zmatnenie pleti a zafixovanie líčenia. Pre matnú, prirodzenú a jemnú pokožku. Taktiež som hľadala nejaký dobrý štetec práve pre tento púder a našla som tento, ktorý môžete vidieť na obrázku. Poslednou vecou je kefa. Ja si hrebeňom vlasy česať nemôžem, len kefou a moja stará kefa bola už dosť v katastrofálnom stave, takže bolo treba kúpiť novú. Keďže mám dlhé a husté vlasy, hrebeň neprichádza do úvahy. (Kefu môžete vidieť úplne hore.)


4 komentáre:

  1. Ten BB cream bych mozna i vyzkousela, diky za proklik na tvou recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten odlakovač mám teď taky :) Jinak super věcičky!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten pudr od Essence si většina lidí chválí a já frut nevím, jestli do něj jít nebo ne :) super haul ^^
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten odlakovač i odličovač mám a nedám na ně dopustit :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.