TMI Tag

Stalo sa vám už niekedy, že ľudia vám hovoria, že sa musíte poriadne nudiť, keď máte čas robiť také "hlúposti" ako je blogovanie ? Úprimne som rada, že robím niečo iné, ako väčšina "detí" v mojom veku a nezáleží mi tom, čo si o tom myslia druhý. Dnešný článok však vôbec nebude o neprajných ľuďoch, ale bude to TMI tag, na ktorý ma síce nikto nenominoval, ale som sa ho rozhodla napísať. Takže to bude dneska pokojná nedeľa s 50 odtieňmi šedej otázkami. 

1. Čo máš práve oblečené ?
Keďže som doma a nikde som nebola, tak tepláky tričko a papučky.  
2.Si zamilovaná ? 
Áno !
3.Zažila si už niekedy príšerný rozchod ?
Keďže mám 15 rokov, tak nečakajte, že mám nejaký milostný život plný lásky, starostí a nehy. Doteraz som nemala frajera a chlapi mi nechýbajú, ja mám ešte čas na také veci, takže odpoveď je NIE!
4.Koľko meriaš ?
185 cm.
5.Koľko vážiš ?
Ja sa za svoju váhu nehanbím, som taká aká som, mám takú postavu ako ja chcem. Čísla vám nejdem písať, ale môžem vás ubezpečiť, že je to menej ako 70 kg.
6.Máš nejaké tetovanie ?
Nie nemám a asi by, som sa ani nedala potetovať, i keď sa mi to veľmi páči.  
7.Nejaký piercing ?
Nikdy v živote !!
8.OTP - one true pairing (obľúbená seriálová / knižná dvojica) ?
Tony&Ziva 
9.Obľúbené seriály ?
NCIS - námorný vyšetrovací úrad, Simpsonovci, Horná Dolná.
10.Obľúbená kapela ?
Tokio Hotel , R5 (pozdravujem Radku)
11.Niečo čo ti chýba ?
Šťastie a úsmev, ktorý by som mohla rozdávať.  
12.Obľúbená pieseň ?
Tých je viac, ale určite je to Beyonce Upgrade u, Christina Aguilera - Hurt, Tokio Hotel Monsoon. (odkazy máte na názve).
13.Koľko máš rokov ?
15   
14.Znamenie v zverokruhu ?
Blíženec
15.Vlastnosť, ktorú si všímaš voči potenciálnemu partnerovi ?
Ja si krásu nevšímam. U mňa je dôležitá výška a správanie. Ako výška, keďže ja som vysoká ako stĺp, tak nebudem mať 150 cm partnera. Môj partner by mal byť vysoký a mal by správať ako človek a nie ako vypustený z klietky. Dobrého a milého chlapca. Nemusí to byť žiadny princ na čiernou BMW, stačí mi biele AUDI. (srandujem :D)
 16.Obľúbený citát, alebo hláška ?
17.Obľúbený herci ?
Tých je veľa : Johny Deep, Stanislav Ianevski, Josh Hutcherson, ... a veľa veľa ďalších.  
18.Obľúbená farba ?
Tyrkysová
19.Hlasná, alebo tichá hudba (hlasitosť) ?
Oboje, ako kedy. 
20.Čo robíš keď si smutná ?
Píšem článok alebo počúvam a hudbu. A samozrejme rozmýšľam nad tým, prečo som smutná. 
21.Ako dlho ti trvá sprcha ?
Ja to skrátim a poviem napíšem DLHO ! 
22.Ako dlho ti trvá ráno nachystať sa ?
Od vtedy ako vstanem do vtedy ako idem z domu preč tak polhodinku čo sa týka školy a keď idem vonku s kamarátmi tak tiež tak. Ja sa nepripravujem dlho. 
23.Bila si sa niekedy ?
Na základnej škole som bila chlapcov, pretože mi robili zle, vysmievali sa a časom som si ich tak vycvičila, že už to bolo v pohode a pochopili aj oni.
24.Nadchne ťa...?
Všetko dobré čo sa v mojom živote stane.

25.Vytočí ťa...?
Keď mi niekto protirečí alebo ma nechápe.
26.Dôvod prečo si si spravila kanál na YouTube ?
Ja nemám kanál na Youtube. 
27.Fóbie?
To by som dlho písala, ale tak ja sa všetkého bojím. Ale fóbiu mám z veľmi malých priestorov. Mám strach z výšok, ale to nie je fóbia. 
28.Kedy si naposledy plakala ?
Včera :( 
29.Kedy si naposledy niekomu povedala ľúbim ťa ?
Nespomínam si. Dávno som nikomu nepovedala ľúbim ťa. To je dosť smutné.
30.Význam tvojho mena na Bloggeri ?
Takže MS SUSAN = MS je oslovenie pre ženy, ja to beriem ako slečna a SUSAN je Zuzana, čiže moje meno v angličtine.

31.Ktorú knihu si naposledy čítala ?
Sofokles - Antigona = máme to na povinnom čítaní
32.Ktorú knihu momentálne čítaš ?
Žiadnu.
33.Ktorý seriál si naposledy pozerala ?
Horná Dolná 
34.Posledná osoba s ktorou si sa rozprávala ?
Mama 
35.Vzťah medzi tebou a osobou, s ktorou si sa rozprávala ?
Tak asi tak, keď mi je to mama, tak sme rodina.
36.Obľúbené jedlo ?
Hranolky
37.Ktoré miesto chceš navštíviť ?
Paríž
38.Posledné miesto, ktoré si navštívila ?
Zvolen
39.Máš "crush"?
V ako zmysle ?
40.Kedy si niekoho naposledy pobozkala ?
Starkého 
41.Koho si naposledy urazila ?
Brata, ale v sebe-obrane. 
42.Obľúbená príchuť, alebo sladkosť ?
Čokoláda
43.Na akom hudobnom nástroji hráš ?
Hrala som na klavíri a dosť dlho som nehrala. 

44.Obľúbený šperk, resp. bižutéria ?
Náhrdelník so sovičkou alebo moje prstene. 
45.Posledný šport, ktorý si naposledy hrala ?
Volejbal  
46.Posledná pieseň, ktorú si spievala ?
Buttons 

47.Obľúbený rozbeh konverzácie (favourite chat up line) ?
Ahoj, Čaw, Sewaskó 
48.Použila si ho niekedy ?
Samozrejme
49.Kedy si naposledy bola s niekym von ?
V piatok s mojou partiou, s mojou crew
50.Koho označíš ?
Gabrielu, Aďku a Victoriu

5 komentárov:

  1. I needed the translate but it's good the post to know more about you, we have so many tings in common!


    http://turndownforfashion.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi zaujímavý TAG, veľa som sa z neho dozvedela:) Páči sa mi hlavne tvoja odpoveď na 3 otázku, obdivujem ťa, že nie si ako všetky tvoje rovesníčky, ktoré chcú mať silou mocou chalana:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný tag :-) Děkuji za nominaci, ráda v nejbližší době napíši tag :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný tag :-) Děkuji za nominaci, ráda v nejbližší době napíši tag :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.