Natural


Už dlhšiu dobu som vám nepridala žiadny článok o nechtoch, respektívne o lakoch. Pre tento článok som si vybrala dva laky, ktoré ste už mohli na mojom blogu vidieť a bude to niečo na prirodzenú nôtu. Ako prvý je to NYC Shine In a Minute Nail Polish, ktorý  rýchlo schne a preto je úžasnou voľbou. Samozrejme má veľa krásnych odtieňov, ale ja som si vybrala takú jesennú hnedú alebo zemitú farbu, konkrétne je to odtieň 103. No a ako druhý je to tento biely lak od Essence the gel nail polish - colour intensifying base, ktorý vydrží na nechtoch prekvapivo dlho a dodá nechtom úžasný gélový lesk. Oba tieto laky som spojila a vytvorila som celkom dobrú kombináciu farieb, ktorá sa vám hodí na koniec jeseni. Samozrejme neostanem pri jeseni. Na želanie moje spolužiačky Viktorky, plánujem spraviť niekoľko zimných a vianočných inšpirácií alebo DIY na nechty, takže sa máte na čo tešiť. 

1 komentár:

Používa službu Blogger.