Halloween #1

TAG

Krásny druhý jesenný mesiac vám prajem dievčence a chlapci. Prinášam vám nový prvý článok, a to z edície Halloween. Dnes to bude niečo jednoduché, také povedzme relaxujúce. Dosť už obkecávania a poďme hneď na to. 

1. Ako veľmi máš rada halloween ? 
Veľmi, veľmi. Veľmi sa mi páči tento sviatok, i keď je to americký sviatok. Všetká tá výzdoba v obchodoch a aj doma, keď môžem vyrábať takéto dekorácie.
2. Aký je tvoj najlepší halloweensky zážitok ?
Sú to samozrejme všetky halloweenske diskotéky na základnej škole. Síce so mnou nikto nechcel tancovať, ale zábava bola.
3. Vždy si milovala halloween?
Áno !
4. Obľúbená halloweenská dekorácia?
Tekvice 
5. Obľúbená vôňa halloweenu ?
Vôňu obľúbenú nemám. Jednoznačne sú to sviečky každej vône. Nemám žiadnu vyhradenú.
6. Upíri alebo zombie ? 
Jednoznačne upíri.
7. Aký je tvoj divný alebo zvláštny strach ? 
Ja sa bojím všetkého. :DD Tmy, pavúkov, teda celkovo hmyzu.
8. Veríš v duchov ? 
Ako sa to vezme. Keď idem po ulici a nesvietia nám svetlá, všade je tma ako v rohu tak samozrejme, že sa bojím čo alebo kto na mňa vybehne.
9. Obľúbené sladkosti ?
Čokoláda
10. Aká halloweenska postava si bola naposledy ? 
Väzenkyňa, ale som sa nepodobala veľmi, lebo moje bývalé spolužiačky nechceli spolupracovať.
11. Budeš sa prezliekať aj tento rok ? 
Nejaké DIY vám spravím na kostým a na make up tutorial, ale žeby som v tom behala po dedine, tak to určite nie.
12. Chceš byť sexy, srandovná alebo desivá ?
Typická žena by odpovedala samozrejme sexy. Ale ja, asi všetko dokopy.
13. Ako si vyzdobíš svoj dom ?
Na okná polepím nejaké ozdoby a samozrejme tekvice. (Ako vám to tu píšem, cítim sa ako keby, som mala 8 rokov a nie 15). 
14. Aký je tvoj halloweensky film/horor  ?
Nemôžem si pomôcť, ale ja horory nemôžem pozerať, pretože sa bojím. Asi nie som normálna, ale ja to nemôžem pozerať, lebo nezaspím.
15. Ako strávite halloween v škole ? 
Neviem ako to je gympli, ale chceli by sme sa aspoň namaľovať halloweensky, nech to má šmrnc.
16. Budeš vyvolávať duchov ? 
Uričte nie 
17. Máš rada strašidelné atrakcie alebo výzdobu pri budovách, domoch ? 
Áno a veľmi. 
Na tento Tag nominujem ďalšie 3 blogerky a to :
Aďku = http://aduliksun.blogspot.sk/
Vierku = http://vierka16.blogspot.sk/
Sašku =http://sajafrey.blogspot.sk/

6 komentárov:

  1. Mě se Halloween líbí a mrzí mě, že se u nás neslaví :(

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za nomináciu :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Halloween mám ráda, ale škoda že v ČR není tak jako v Americe :/
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super tag! Aj ja mám veľmi rada Halloween. Hlavne tú výzdobu. :)
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Také se mi Halloween moc líbí, jen je škoda, že se u nás neslaví :-/

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Juuu super tag, som veľmi rada, že som naň narazila. Dúfam, že nebude prekážať, ak sa doňho neskôr tiež zapojím aj keď nie som nominovaná :-)
    Halloween je super, my sme na základke a vlastne ani teraz na strednej tento sviatok nikdy nijako neoslavovali, ale posledné dva-tri roky chodievam pravidelne na halloweenske párty do mesta v kostýme, takže je to super! :-)
    Inak čo sa týka filmu, halloweenske nemusí byť iba horor, ja si napríklad rada pozriem na Halloween Mŕtvu nevestu od Tima Burtona :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.