Kazíš mi povesť !

"Žene stačí poznať dobre jedného muža, aby pochopila všetkých. Muž môže poznať všetky ženy a napriek tomu nepochopí ani jednu."- Helen Rowland

Dnešný "múdry článok" ako ich ja volám, bude o nás ženách. Keďže väčšina mojich čitateľov je žien a dievčat, dúfam, že každá sa v tomto článku nájdete. Prostredníctvom tohto Vám chcem ukázať mnoho podôb žien. Aké sme, ako sa správame, čo robíme. A práve kvôli naším rôznym vlastnostiam, našej charizme, by ste nás nemali hádzať do jedného vreca, pretože každá z nás je iná. 
Ale čo majú všetky ženy spoločné ? Každá z nás je krásna ! (Nie vždy výzorovo, ale krásna je zvnútra. Samozrejme krásne pľúca, pečeň :DD nemyslím, ale má dobré srdce a má veľa dobrých vlastností, ktorú sú dôležitejšie ako krása.) 

Každá z nás by sa mala cez deň správať tak, aby mohla v noci dobre spať ... a v noci sa správať tak, aby sa na druhý deň za seba nehanbila. Žiť spokojný život plný zábavy, zážitkov s rodinou, priateľmi dokážeme aj vtedy, keď nebudete každú noc sedieť opité na lavičke s cigaretou v ústach. Dosť sa čudujem, či takéto ženy nemyslia na to, akú námahu si dali v kúpeľni, kým na seba dajú "omietku" a potom ležia niekde v parku s rozotretým make-upom. Robia to iba tie, čo si potrebujú niečo dokazovať a majú svoje vlastné problémy a takto si ich kompenzujú. Oni nám kazia dobrú povesť, že ženy vedia byť aj DÁMY ! 
Lovkyne - Nejdú loviť nejakú divú zver v lese, ale lovia chlapcov, mužov, pánov. A prečo ? Ide im len o jeho peniaze a pohodlný život. Nie sme všetky lacné radodajky. Tak prečo si to o nás čoraz viac mužov myslí? Každý mesiac zoberú manželovi výplatu a hneď pri prvom stretnutí, ich oplieskajú s kamarátkami. Prosto chlapi to majú s nami ženami ťažké. Ale im to vrátime, v podobe lásky. Môže byť žena opitá láskou ?  Pravdepodobne áno. Niekde som čítala, že stav zamilovanosti môže mať na naše telo rovnaký vplyv ako percentá alkoholu. 
 Prečo píšem MY ? Aj dievčatá v mojom veku sú tzv. lovkyne, ktoré "vyžobrú" od rodičov, starých rodičov peniaze a potom ich míňajú na drahé veci, ktoré vôbec nepotrebujú, len si ich kúpia, pretože chcú. Každý mesiac mať v skrini najnovšie kúsky, ktoré sú trendy. Značkové veci nie sú všetko na svete. Veď na každej vysačke máte napísané "made in China", tak logika je kde ? Kvalita je rovnaká. Nie všetky ženy rozhadzujú peniaze a lovkyne, tým skromnejším, nenáročnejším kazia povesť. Našťastie nevymreli všetky rozvážne. 
Nakupovanie je síce súčasťou blogovania. Veľa blogeriek (nie som výnimka) zverejňuje svoje outfity, oblečenie a najnovšie úlovky. Nepríde mi to hlúpe, ale všetko s mierou. 

Láska na chvíľu - Nikdy som nechápala, ako sa niekto môže zaľúbiť za týždeň. Spoznáme sa v pondelok a už v nedeľu spolu začneme chodiť. Myslím si, že láska nepríde len tak zo dňa na deň. Ani sa nepoznáme a začneme spolu chodiť.
Alebo tieto detské lásky, ktoré majú v obľube 11-14 ročné baby. Dáme sa do vzťahu na sociálnych sieťach a budeme si písať komentáre typu "Láska milujem ťa najviac na svete, neviem bez teba žiť..." a milión božtekov a srdiečok. Toto však nie je všetko. Keď sa náhodou stretnú niekde na ulici, tak sa robia, že sa nepoznajú. Ja to chápem, že sa začína puberta, hormóny sa búria, ale na chlapcov je podľa mňa času dosť. A tak isto je to aj s alkoholom. Kde sa ponáhľate ? Podľa mňa sme všetky v zložitom veku, ale nemáme sa kde pomáhať. Chlapci neujdu a počkajú, tak isto ako aj alkohol. A bezdôvodne sa opíjať, len aby som bola frajerka je choré. 
 KRÁSA - Vulgárne nalíčené, výstredne nahodené, čo pohľad, to návnada. Ako sa dokážu potom na seba pozerať v zrkadle? Každá z nás chce byť pekná na nejakej akcií, ale niekedy to preháňame. Teda ja nie, pretože ja si dám najviac špirálu a to je všetko. A v beuaty typoch na blogu nepoužívam tonu make upu. Výstredne sa neobliekam. Podľa mňa sa to chlapcom ani nepáči, ale pozrú sa. Chlapcovi sa nemáme páčiť kvôli tomu aké hlboký máme výstrih alebo aké veľmi obtiahnuté nohavice máme, ale máme sa mu páčiť preto aké sme s vnútra. Či sme slušné alebo vyvádzame kde sa dá. Na verejnosti máme byť dobré dievčatá a doma za zatvorenými dverami tie zlé. 


Týmto článkom som nechcela nikoho uraziť, ani som na nikoho konkrétneho nenarážala. Je to môj osobný názor a nie každému sa môže páčiť. Sto ľudí - sto chutí ! 

6 komentárov:

  1. Krásny článok Zuzka, ale to už vieš! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Amen k tomuto článku. Dievča,toto si vystihla . xD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektný článok :) absolútne súhlasím :)

    Krásne plúca, pečeň :D to by ma fakt nenapadlo :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektný článok :) absolútne súhlasím :)

    Krásne plúca, pečeň :D to by ma fakt nenapadlo :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádny článok, uložím si ho, fakt. Úplne si to vystihla. Od kamarátov už viem, že nie je dôležitý výzor, ale vlastnosti. Chlapi práve naopak neznášajú make-up, vyslovene im prekáža a preto čím menej tým lepšie. Výstrihy a mini sukne na to sa pozrú, ale považujú to za lacný prejav. Ja sa snažím líčiť decentne, čo im už aj pár ľudí a dokonca aj chlapov potvrdilo a pochválilo, že sa im to fakt páči. Takže platí, že menej je viac.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj u mňa súhlas so všetkými tvojimi postrehmi.

    monyways.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.