Na kus reči

Dovoľte mi, aby som vám predstavila ženu, ktorá je úspešná, mladá a oficiálne najlepšia blogerka roka (v kategórií Móda) za rok 2014.  O kom je teda reč ? Mnohé z vás ju určite poznáte. Dvadsaťtri ročná Žilinčanka Linda Adamčíková a jej  blog Lapkinn, ktorý tvorí spolu s profesionálnym fotografom a zároveň snúbencom Dominikom Babušíkom.

Pôsobí v Košiciach, študuje politológiu, pracuje v rozhlase ako moderátorka/redaktorka a istý čas ste sa s jej nápadmi stretávali aj v Zajtrajších novinách. Obsah jej blogu je dosť rozmanitý. Píše o móde, outfitové inšpirácie, kozmetické tipy, články o cestovaní, recepty na zdravé jedlá... Blog sme niekoľkokrát mohli vidieť aj v médiách.
E-MAIL - linda.adamcikova@gmail.com

INSTAGRAM : cca1570 sledovateľov
FACEBOOK : cca 1968 sledovateľov
BLOG : cca 219 000

1. Čo ťa priviedlo k blogovaniu ? Kedy si sa rozhodla, že chceš písať články a mať svoj vlastný blog ? 
Prvý podnet k blogovaniu mi dali moji známi. Chceli, aby som sa s nimi podelila o nové veci a outfity, ktoré som si kúpila. Navyše, móda ma vždy bavila a zaujímala. Preto som začala písať vlastný blog. Bolo to pred dvoma rokmi a stále ma to napĺňa viac a viac. 
2. Ako by si opísala svoj blog ? Čo by si chcela na ňom zmeniť alebo naopak vymazať alebo prerobiť ?
Blog Lapkinn sa venuje primárne móde a ďalším oblastiam, ktoré s ňou súvisia. Čitatelia preto na ňom nájdu aj články o kozmetike, stravovaní, módnych eventoch, ktoré som navštívila či cestovaní. Keďže blog sa každým dňom vyvíja, postupne prichádzajú aj menšie zmeny. Radikálne by som však určite na ňom nič nemenila ani nemazala. 
3. Tebe sa v podstate splnil sen. Vyhrala si 1. miesto v súťaži Bloger roka v kategórií móda. Aké si mala pocity, keď si zistila, že si vyhrala ? 
Spočiatku som tomu neverila. Trvalo určitý čas, kým som si uvedomila, že som získala 1.miesto. Veľmi ma to potešilo a dodalo ďalšiu motiváciu do písania a fotografovania. 
4. Čo je tvoja inšpirácia ? Kde hľadáš typy na články ?  
Myslím, že inšpirácia sa nachádza všade okolo nás. Niekedy dostanem nápad, aj keď kráčam po ulici. Inokedy príde od mojich čitateľov alebo ho prinesú udalosti v mojom živote. Napriek tomu, že príležitostne pribudnú nové typy článkov, držím sa svojich osvedčených ako napríklad outfitové, kozmetické posty či články z módnych akcií. 
5. Zo začiatku to ani jedna z nás v blogovaní nemá ľahké. Kým si nájdeme prvé komentáre, prvý LIKE. Podporovala ťa rodiny, priatelia, známy od začiatku ? 
Keďže prvý podnet so založením blogu prišiel od mojich známych, tak tí ma podporovali najviac. Neskôr prišla podpora aj od mojich rodičov, brata a v neposlednom rade čitateľov. Najväčšou oporou je však môj snúbenec a fotograf, s ktorým blog spoločne vytvárame. 
6. Kde najčastejšie nakupuješ ? Obľúbený obchod ? 
Najradšej mám nakupovanie cez internet. Pri online nakupovaní mám väčšiu možnosť výberu a najmä sa teším na balíčky, ktoré mi následne dorazia domov. Veľmi rada však nakupujem aj v kamenných predajniach. Z obchodov a značiek mám najradšej F&F, Zoot, Zaful, útulný a trendový obchodík Wanyfer Fashion a mnohé ďalšie. Obľubujem však i kúsky od niektorých slovenských módnych návrhárov.  
7. Obľúbená vec v šatníku ? 
Tých je veľmi veľa, no v súčasnosti nosím najradšej tmavozelený dlhý kabátik. 
8. Ktorý štýl je tebe najbližší, podľa ktorého sa snažíš obliekať ? 
Vyhranený štýl nemám. Niekedy preferujem pohodlnejšie kúsky, inokedy extravagantnejšie. Najbližší mi je však elegantný štýl ovplyvnený obliekaním z francúzskych ulíc či zo 40. alebo 60. rokov 20. storočia. 
9. Tvoj módny vzor ? 
Odmalička mi bola veľkou inšpiráciou mamina. Je tomu tak dodnes, pretože ma skvelý vkus. Zo známych osobností zo zahraničia mi veľmi imponuje štýl obliekania Olivie Palermo a zo Slovenska zase Tamary Heribanovej. 
10. Čo je tvojim snom ? 
Mám hneď niekoľko snov v pracovnej či súkromnej oblasti. Jedným z nich je mať milujúcu rodinu a manžela a popritom robiť to, čo ma najviac baví. Teda aj naďalej sa venovať aspoň jednej či dvom sféram, v ktorým v súčasnosti pôsobím - móda, práca v rozhlase a štúdium politológie. 
11. Podporuješ ženy, ktoré si dávajú robiť botox a implantáty ? 
Myslím si, že je to ich osobná a súkromná záležitosť. Preto sa nad týmito vecami nepozastavujem. Preferujem však názor, že všetko treba s mierou. 
12. V novembrovom čísle EMMY som ťa zazrela na niekoľkých stranách. Ako si sa dostala do tohoto mesačníku ? 
Jedného dňa som si našla v schránke milý mail z redakcie Emmy, že som ich zaujala a páči sa im môj blog. Opýtali sa ma, či by som mala záujem o rozhovor do najbližšieho vydania. S radosťou som, samozrejme súhlasila a vznikol z toho veľmi pekný článok v Emme. 
13. Načo najviac míňaš peniaze ? (Čo sa týka oblečenia, kozmetiky, domácnosti.) Načo si najviac naviazaná, že to musíš mať vždy po ruke, nech to stojí čo to stojí ? 
Jednoznačne kozmetika. Na nej si veľmi potrpím. Preto u mňa nesmie chýbať kvalitné prípravky v každodennej starostlivosti o pleť – pleťová voda, odličovací púder, krém, sérum či maska. Zaťažená som aj na zdravé potraviny. 
14. Čo ty a šport ? Hrávala si nejaký šport alebo si cvičila ? 
Aktívne som sa určitý čas v detstve venovala niekoľkým športom – ženský hokej a tenis. Neskôr sme už len s rodinou chodievali a dodnes chodíme na cyklistické túry a lyžovačky. Bicykel a lyže mám zo všetkých aktivít najradšej. Rada som však chodievala aj do posilňovne. Dobíjalo ma to pozitívnou energiou, preto plánujem obnoviť túto aktivitu v najbližších týždňoch.   
15. Obľúbený produkt z kozmetiky ? 
Odličovací púder z Janssen 
16. Ako vyzerá tvoja každodenná make-up rutina ? Len tak v krátkosti. 
Ráno si čistím pleť pleťovou vodou. Nasleduje sérum a krém na tvár. Potom je to tekutý make, lícenka, ceruzka na obočie, linka a špirála. Keď mám viac času vytieňujem si oči. Večer sa odličujem odličovacím púdrom s vodou. Následne si dávam masku a po jej umytí sérum a krém na tvár a dekolt. 
17. Ako môžeme vidieť na tvojich fotkách máš dokonalú postavu. Ako sa stravuješ ? Uprednostňuješ zdravé jedlá (výlučne ovocie, zelenina, každodenný príjem vitamínov a bielkovín) alebo si dopraješ a zješ všetko, bez ohľadu na to, koľko to má kalórii ? Jednoducho povedané zješ všetko, čo nezje teba. 
V prvom rade ďakujem za milý kompliment, hoci si nemyslím, že mám dokonalú postavu. Stále je čo zlepšovať a cvičiť. Uprednostňujem zdravé potraviny a suroviny, napríklad ovocie, zeleninu (ovocné a zeleninové smoothie či šťavy nesmú každý deň chýbať, niekedy aj dva krát do dňa), ryby a mäso z domácich fariem. Vyhýbam sa mlieku a mliečnym výrobkom a nahrádzam ich sójovými, mandľovými či ďalšími náhradami. Mám veľmi rada sladké, preto sa musím krotiť a radšej si doprajem raw koláč pred čokoládovou tyčinkou z obchodu. 
18. Ako si strávila Vianoce ? 
Vianoce a Silvester trávim so svojou rodinou, snúbencom a jeho rodinou. Oddychujeme, rozprávame sa a užívame si pohodu týchto dní. 
19. Čo by si poradila ostatným blogerkám, tvojim kolegyniam možno konkurencií ? 
Aby všetko robili s radosťou, pretože keď niekto niečo robí s nadšením, je to vždy cítiť a prináša to pozitívne ohlasy a energiu aj z opačnej strany, teda od čitateľov. 
 
Linde veľmi pekne ďakujem, že bola taká zlatá a našla si čas odpovedať mi na otázky. Prajem jej samozrejme šťastný Nový rok, veľa šťastia v blogovaní a nech dosiahne to, po čom v živote najviac túži.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.