Silvester #1

Dnes sa končí rok 2015. Už o niekoľko hodín si všetci pripijeme na Nový rok a budeme oslavovať začiatok niečoho nového. Nového roka, ktorý bude mnohích z nás začiatkom k niečomu novému. Každý rok si každí človek na Zemi dáva predsavzatie, aby sme niečo zmenili v našich životoch. V podstate je to dobré, keď si dáte cieľ v roku (ako napr. spravíš skúšky, nájsť si robotu, schudnúť,.. ) a snažíte sa ho zo všetkých síl splniť, aby ste naplnili svoj sen. Ja si tento rok predsavzatie asi žiadne nejdem dávať také veľmi vážne. Pre mňa je dôležitá moja rodina, aby tá bola zdravá a šťastná a jednoznačne škola. Moje gymnázium, ktoré ma bude "trápiť" ešte 3,5 roka. Samozrejme ako všetci študenti, aj ja si potrebujem opraviť známky a dúfam, že sa mi to podarí. 
Keďže sa končí starý rok 2015 a začína sa nový 2016 zahodila som svoj krásny, ružový, zapísaný diár, ktorý mi skoro všetci moji spolužiaci starostlivo prečítali a moja maminka na mňa myslela a kúpila mi novú Evu, kde som si našla nový diár. Ak ho ešte nemáte určite si ho musíte zaobstarať. 
 
Dnešný článok sa nebudeme baviť o diároch ani nič podobné. Pripravila som si pre vás jednoduchý tip na silvestrovské líčenie. Dopredu vás chcem upozorniť, že nie som žiadny odborník na líčenie, teda je to všetko amatérske. Berte na to ohľad. Ako základ pre tento tip použijem BB cream, korektor, púder,..  Ale čo vám chcem ukázať je táto paletka, ktorú ste raz mohli vidieť na mojom blogu od Maybelline New York, ktorú som mala požičanú od mojej drahej spolužiačky Moniky. Túto však mi doniesol Ježiško pod stromček.
Kozmetický kufrík som vám nevedela odfotiť lepšie, pretože všetky šminky sú uložené v takej umelej hmote. 

 
Použila som ten najsvetlejší odtieň aký na paletke je. Do záhybu oka som naniesla trošku hnedého odtieňu. Samozrejme moja milovaná linka, s ktorou som sa trápila asi najdlhšie, aby na oboch očiach vyzerala rovnako. A nakoniec špirála. (Linku je z Dermacolu a špirála z Avonu.)
Celý look som zaklincovala červeným rúžom, ktorý je dosť výrazný. Tým asi zaujmete najviac. Ak nemáte rady takýto výrazný rúž, určite zvoľte niečo jemnejšie ako napríklad nude rúž alebo stačí iba balzam na pery. 

V novoročnom mojom vinši nemôže byť pozdrav inší ako: Nech sa vám vyplní, po čom srdce túži, radosť a láska vstúpia na váš prah. Prajem tiež, nech zdravíčko slúži, a žite krásne ako v rozprávkach. 
Krásny Silvester a Šťastný Nový rok Vám všetkým prajem !

2 komentáre:

  1. aj tebe šťastný nový rok :-) pekne si sa namalovala :D a tou PS na obrázku sa chystám riadiť tak sa potom v škole nečuduj.. :D :D moja PS: ja som tvoj diár nečítala :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj tebe šťastný nový rok :) A tie linky sú super :D
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.