Christmas inspiration

 Christmas makeup inspiration
Už dlhší čas som rozmýšľala, že by som vám spravila nejaký christmas makeup a konečne som sa k tomu odhodlala alebo skôr dokopala. Veľmi pekne vás prosím, nekritizujte ma veľmi, keďže som iba začiatočníčka. Ja verím tomu, že časom to bude lepšie a budem vyzerať ako človek. Pre tento článok som zvolila zlaté odtiene. Niečo také jednoduché, čo zvládne každý. 
Všetky tieto kozmetické produkty som použila. Musím sa veľmi pekne poďakovať mojej milovanej spolužiačke Moničke, ktorá bola taká zlatá a požičala mi paletku THE NUDES od Maybelline. Ak neviete v drogérii, ktorú si vybrať, určite siahnite po tejto. Prečo dva púdre ? Tým tmavším púdrom som sa snažila kontúrovať lícne kosti a sánku. 
 
Taká vianočná farba, ktorú môžete zvoliť a nepokazíte tým nič je určite zlatá alebo medená. Celý LOOK som doplnila len jemným ružovým leskom na pery, ale môžete zvoliť aj výrazný rúž. 

4 komentáre:

  1. To líčenie je nádherné :) práve si ma presvedčila o kúpe The Nudes paletky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to nádherně! Máš krásné oči!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie tiene sú úžasné :) úplne mi spadla sánka - máš krásne oči

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.