❤ Veselé Vianoce ❤



Ani sme sa nenazdali a zas a znovu je tu najkrajší sviatok v roku. Milované Vianoce. V dnešnom článku vám chcem ukázať také NAJ z mojich Vianoc. Nechcem to pomenovať "Vianoce u nás doma", pretože to nebude o mojej rodine, ktorá je ako každá iná slovenská rodina, ktorá sa spolu stretáva v pokoji a v láske a oslavuje krásny sviatok na konci roka. Milujem síce Vianoce, ale veľmi ma hnevá, že ubehnú tak strašne rýchlo a nestihnem si ich poriadne užiť. 
Veľmi si prajem tieto dni, aby to môj žalúdok a črevá vydržali v zdraví a hlavne v pokoji. Všimla som si, že celý facebook je zaplnený obrázkami o tom, ako sú všetci prejedený koláčmi a slávnostnými obedmi/večerami. Ja nie som výnimka. Je iba druhý deň a koláče už nechcem ani vidieť.
 
Štedrý večer je dosť taký stresujúci, hektický a "busy" sviatok, i keď sa naň všetci veľmi tešíme. Celý štvrtok som iba behala po dome a všetko ešte dozdobovala, pripravovala stôl na večer a balila ešte niektoré darčeky. Dosť som bola nervózna, lebo som sa bála, že to nestihnem. Našťastie darčeky boli zabalené pekne a všetci boli spokojní.
 
Asi zo všetkého najradšej všetci pozeráme rozprávky a nie len tie moderné, ale aj tie staršie ako Perinbaba, Kráľ drozdia brada (milujem túto rozprávku a každé Vianoce si ju musím pozrieť), Soľ nad zlato, .. 
Dúfam, že ste Vianoce prežili v pokoji a bez starostí a našli ste si pod stromčekom, čo ste si priali.

6 komentárov:

  1. Krásne fotky. Páči sa mi, že na stole máte ovocie a nie len samé perníky a sladkosti :) to si cením


    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten štedrovečerný stôl máte krásne vyzdobený! :3 super fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky ti lreju krasne Vanoce :)
    A souhlasim, Vanoce jsou moc kratke, potrebovala bych je delsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky a ten stůl mát moc hezky upravený:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opravdu vydařené fotky! :) Přeju ti krásné svátky! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.