Rimmel London

Riaseniek alebo špirál nie je nikdy dosť a to hlavne vtedy, keď sa maľujete pravidelne ako ja. Do mojej zbierky mi pribudla ďalšia od Rimmel London. Musím sa poďakovať mojej kamarátke Miške, ktorá mi ju dala na Vianoce a s lakom Rita Ora, ale o tom až nabudúce. Dnes vám ukážem mascaru Extra 3D lash.

Táto je riasenka je vhodná pre ženy, ktoré chcú dosiahnúť 3D efekt mihalníc, čože ich nemajú také dokonalé. Krásne predĺži a zvýrazní riasy, ktoré budú dokonale oddelené bez žmolkov. Nie som zástancom toho, že čím viac špirály/mascary je na riasach, tým je pohľad zaujímavejší a oči prenikajvejšie. Môžete si ju naniesť aj viackrát, ale pozor na tom, aby to nepôsobilo vulgárne alebo lacno. Rýchlo na riasach zaschne a je vhodná aj pre nositeľky kontaktných šošoviek.
Ak použijete túto riasenku zaručene budete mať výrazný pohľad. Kefka je špeciálne obojstranná. Tá plochá strana dodá riasam objem. A takto vypadá mascara už na riasach. 
 

 Vhodná je skôr pre také jemné líčenie alebo ak nechcete, aby vám vynikli oči. Riasenka vydrží po celý deň a neopadáva.

8 komentárov:

  1. Já jí mám také a jsem naprosto spokojená! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten kartáček vypadá dobře asi se po ní taky mrknu :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju Rimmel London, je to moje nejoblíbenější značka kosmetiky. A když nevíš co, RL tě nikdy nezklame a navíc není ani moc drahá. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rimmel London je skvelá značka! Tiež mám túto špirálu a som s ňou maximálne spokojná! Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, na tej prvej fotke máš totálne perfektné oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, na tej prvej fotke máš totálne perfektné oči :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.