Rita Ora

V poslednej dobe som si dosť odvykla robiť vám Nail inspirations, ale dnes to napravím a jednu som si pre vás pripravila. Sú to skôr letné alebo jarné farby, takže so zimou nemajú nič spoločné. Hlavný produkt je lak od Rimmel London, ktorej tvárou je Rita Ora. (TU)
Celá kolekcia je na trhu už dávno a má krásnych 10 festivalových odtieňov. Ja som od Michalky dostala tento krásny broskyňový (408 Peachella). Všetky laky majú na vrchnáčiku kvietky a podpis Rita Ora. Tie kvietky sú rozkošné. Je to taká veselá farba, ktorá rozžiari vaše nechty. So štetcom sa perfektne pracuje a dosť rýchlo schne, čo je obrovské plus, ak potrebujete mať rýchlo dokonalú manikúru. Za 60 sekúnd budete mať krásne a žiarivé nechty so super leskom. Zaručene budete mať profesionálny výsledok. 
  Legendárne rýchlo schnúce zloženie spevňuje nechty, ktoré sa pod hladkou vrstvou farby odolnej proti olupovaniu a vzniku škrabancov, cítia rozmaznávané a chránené. Získate naozajstný londýnsky look bez ohľadu na svoju náladu. Niet divu, že žiadne londýnske dievča sa bez neho neobíde. 
Je lepšie, keď si dáte dve vrstvy, pretože farba je sýtejšia a vyzerá to lepšie. Má nové zloženie s farebnou technológiou 3v1 -  - teda akoby podklad, farba a nadlak v jednom. Veľmi sa mi páči táto kombinácia broskyňovej a svetlomodrej. Je to také veselé, živé. Spolu to pekne ladí, takže určite odporúčam.  Určite ich môžete vyskúšať napríklad na Silvestrovskú párty. Zvolila som ešte svetlomodrý lak od Miss Sporty.

1 komentár:

Používa službu Blogger.