Christmas edition #4

Christmas and Winter Nail 
Dokonalé vlasy, pery, zuby, oblečenie nie je všetko čo správa mladá dáma má mať. Dôležité je aj starať sa o svoje nechty. Veľmi sa mi páči, keď staršie dámy v pokročilom veku majú dokonalú manikúru. Je vidieť, že sa o seba starajú. Dnešný článok je venovaný mojej úžasnej spolužiačke Viktorke, ktorá je rovnako "zažratá" do nechtov ako aj ja. Pripravila som si niekoľko nápadov a tipov na vianočné a zimné nechty. Je to veľmi jednoduché a zaručene budete mať okúzľujúcu manikúru. Tak dosť obkecávania a poďme na to. Pod každý obrázok som vám napísala aký lak som použila.

 červený lak = Miss Sporty Lasting color Gel shine, odtieň 151
zlatý lak =to bol nejaký MIX
svetlo ružový lak =RIMMEL London Salon Pro
trblietkavý lak = Miss Sporty Candy Shine, odtieň 002
 modrý lak = Miss Sporty Lasting colour, odtieň 544
biely lak = ESSENCE colour intensifying
trblietkavý lak = Miss Sporty Candy Shine, odtieň 002
Tieto posledné obrázky nie sú moje. Inšpirácie som skúšala, je to naozaj veľmi jednoduché, ale bohužiaľ som vám to neodfotila. Ja som použila : 
červený : Butterfly Single trendy colors
zelený : Miss Sporty
biely : ESSENCE colour intensifying
trblietkavý :  Miss Sporty Candy Shine, odtieň 002

3 komentáre:

Používa službu Blogger.