First christmas present


Už o 16 dní sú Vianoce. Tešíte sa tak ako ja ? Nikdy som si nemyslela, že dostanem predvianočný darček, ale predsa sa stalo. Pred pár týždňami som sa prihlásila do súťaže o DM BOX. Pošťastilo sa mi a takýto vianočný darček som dostala. V prvom rade sa chcem veľmi pekne poďakovať drogérii DM za to, že mi poslali balíček s peknými vecami. Balíček ma veľmi potešil, veď koho by nie. Rozhodla som sa, že vám ukážem, čo ma v balíčku čakalo. 
 Na fotke môžete vidieť čo všetko bolo v balíčku. Ako prvé ste si určite všimli zubnú kefku, ktorú vám nemusím nejak opisovať. Ako ďalšie to boli :
 Šampón GLISS KUR OIL NUTRITIVE na vlasy, ktorý je úplnou novinkou. Receptúra s 8 vzácnymi skrášľujúcimi olejmi, ktorá by mala zabraňovať štiepeniu vlasov. Má príjemnú vôňu. Vyskúšam ho a určite vám dám vedieť, ako tento funguje a ako vlasy vyzerá pred tým a potom.
 Najprv som si myslela, že je telové mlieko alebo krém na ruky, až potom po prečítaní mi došlo, že je to tiež šampón na vlasy, tentokrát od Dove. Je na poškodené vlasy, takže pre mňa ako vyšitý. Taktiež má peknú až zaujímavú vôňu.
 Čajov nie je nikdy dosť a hlavne teraz, keď je také všelijaké počasie. Na chladné, tmavé večery sú čaje ako stvorené. Nikdy som ešte nepila ani nejedla zázvor, ani nič čo s ním súvisí. Hneď ako som prišla domov s balíčkom, tak som si navarila čajík, ktorý bol veľmi chutný. Určite vám odporúčam zázvorové čaje. Konkrétne tento je s klinčekmi a škoricou.
 Balzam na pery Candy Queen. Má krásnu karamelovú vôňu s kandelilovým a včelím voskom.
Essence Kiss EAU de Toilette. Má peknú, takú výraznú vôňu. 
 Balea beauty effect telová emulzia 

1 komentár:

Používa službu Blogger.