Christmas edition #3

Tipy na vianočné darčeky 
Už len 12 dní ! Asi každý vianočný článok Vám budem oznamovať, koľko dní ešte musíme čakať, aby už konečne boli Vianoce. Na moje nešťastie, som zase chorá, pretože som sa v tejto zime túlala po meste a prechladla som. Šikovná som, čo vám poviem resp. napíšem. Dnešný článok bude ďalší z Vianočnej edície a budú to tipy na vianočné darčeky. Darčeky, ktoré môžete vyrobiť alebo kúpiť. Myslím si, že každého poteší aj keď mu niečo vyrobíte. Ak to bude od srdca, tak to má oveľa väčšiu cenu, ako čokoľvek kúpené. 
1. KOZMETIKA
Čo sa týka všetkých kozmetických prípravkov, sú vhodné pre každú vekovú kategóriu a každé pohlavie. Ak naozaj neviete, čo máte kúpiť, kozmetika vám pomôže. Svojich blízkych poznáte, tak určite viete čo používajú. Aké micelárne vody, krémy, šminky a pod. používajú.
2. OBLEČENIE
Oblečenie odporúčam kupovať, len vtedy, keď naozaj viete, že to dotyčnej osobe bude dobré. Viete jej veľkosť, vkus a pod. Ak chcete improvizovať skúste tričká s vtipnou potlačou. Tie potešia každého. Keďže je zima, tak sa určite budú hodiť aj šály. Vyberte niečo neutrálne alebo naopak niečo výrazné. 

3. HRAČKY
Ak máte mladších súrodencov alebo mladších kamarátov, tak určite im kúpte nejakú hračku. Pre dievčatá bábiku a pre chlapcov autíčko. Samozrejme nie sme milionári, tak nejakú drobnosť a nie auto-dráhu alebo rozprávaciu bábiku. Samozrejme ak pre staršie kamarátky, sú plyšové hračky ideálne. Veď koho by nepotešil taký mimoň/minion.
4. VEC, KTORÁ TÚ OSOBU VYSTIHUJE 
Čo sa pod týmto dlhým pojmom ukrýva. Môžete im darovať napríklad pero s menom, uterák s menom alebo s nejakým prívlastkom (ako napr. Najlepšia mama, Najlepšie kamarátka a pod.) Určite ste si všimli v Dráčiku, že časom malo a asi aj majú tabletky na nezmyselné choroby. Alergia na školu, Tabletky na lásku, a pod. Pre mamu, ocina, starých a krstných rodičov som našla aj sladké pokušenie. Je to vlastne zaváraninový pohár mini s nejakou lekvárom, džemom s rôznymi príchuťami a máte tam vlastne štítok s nejakým pekným nápisom. 
5. VOŇAVKY/PARFÉMY
Voňavky a parfémy každý z nás potrebuje a podľa mňa, nič s tým nepokazíte. Nemali by ste kupovať výrazné vône, pretože nikdy neviete či sa dotyčnej osobe bude páčiť. Radšej zvoľte niečo jemnejšie, možno sladké vône. 
6. ŠPERKY 
Bižutérii nikdy nie je dosť. Pri šperkoch  si však musíte dávať pozor na to, čo dotyčná osoba nosí a či nezahodí len niekde do kúta. Ak nemáte nejaký dobrý obchod vo svojom okolí s bižutériou,tak určite vyskúšajte web stránky TAMARINKY a DarcekLand
7.UROB SI SÁM 
Každého určite poteší, keď mu niečo vyrobíte od srdca. Veď sa hovorí, že Vianoce nie sú o darčekoch, ktoré sú mega drahé, ale je to sviatok pohody, keď trávime čas v kruhu rodiny a môžme si spolu sadnúť za spoločný stôl. Každý rok našim vyrábam vianočné pohľadnica. Na vianočnom stole ich čaká menovka, kde si majú sadnúť a malé prekvapenie v podobe nejakého koláčika. 
 Ďalšie darčeky typu UROB SI SÁM nájdete na budúci týždeň v článku DIY. 

5 komentárov:

  1. Skvělý tipy! Já obvykle kupuju kosmetiku, taková klasika :)

    Simply Janet Adventní giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já budu letos dělat taťkovi a tchánovi nakládaný hermelín a sklenici nějak pěkně nazdobím :))
    http://www.prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanička moja milá, neuveríš, ja som si to prečítala.. ;-) a je to dobrý článok moja :* len tak dalej.. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.