Christmas DIY

Za 3 dni sú Vianoce ! Asi pri každom vianočnom článku Vám bude oznamovať koľko dní musíme ešte čakať, aby už konečne prišiel najkrajší sviatok v roku. Síce vonku to tak nevyzerá, teda aspoň v mojom okolí nie, ale naozaj sú tu za chvíľu Vianoce. Dúfam, že minulý vianočný článok Vám aspoň trošku pomohol, aby ste aj vy cítili vianočnú atmosféru. V tomto článku som si pre Vás pripravila pár rád a tipov, čo môžete vyrobiť a niekomu darovať alebo si to necháte v izbách ako dekorácie. Ja viem, že Vianoce nie sú o darčekoch, ale o tom, že rodina bude spolu, o pokoji a radosti. A samozrejme o tom, že už stý krát pôjde v telke Popoluška. Preto mi príde vhodnejšie, niekomu darovať niečo, čo mu vyrobíte. Bude to od srdca a tú osobu isto potešíte. Nebudem to už viac obkecávať a poďme hneď na to.
Najprv začnem DIY na štedrovečerný stôl. Mne sa to veľmi páči, keď je stôl ozdobený a aspoň tak, nejak "nahnať" vianočnú atmosféru. Pri štedrovečernom stole mne v podstate celá rodina a každému vyrobím menovku, aby vedeli kam si majú sadnú. Ako môžete vidieť dole nižšie, sú veľmi jednoduché a pekné. Z výkresu som si vystrihla ľubovoľný tvár a iba vymaľovala fixkami, prilepila farebný papier a dodekorovala. Stužky, ktoré som prilepila mám zo stoklasa-sk.sk .
Na stôl určite patria aj sladkosti, preto pre každého člena rodiny som vyrobila, zväčšený cukrík. Budete potrebovať : výkres, lepidlo, baliaci papier, lepiacu pásku, ozdobnú stuhu. Výkres som rozstrihala a poskladala som z jednotlivých kúskov valčeky. Tie som zabalila do baliaceho papiera a uviazala stužkou. Okrem toho na štedrovečerný stôl určite patrí aj adventný veniec. Ten predsa nemôže chýbať. V minulom článku som Vám ukazovala náš.
Venčeky, svietniky, sviečky patria k Vianociam a nemali by chýbať v žiadnej domácnosti. Mám pre Vás skvelý typ, ako si taký svietnik vyrobiť. Pohľadať doma nejaký starší sklenený pohárik. Najprv som zmiešala lepidlo s ružovými a zlatými trblietkami a potom som celý pohárik tým natrela. Je dobré, keď si pohárik aj "vyváľate" v zmesi. Pohárik nechajte schnúť celú noc. Nakoniec som uviazala mašličku a pohárik je hotový. Trblietky a stužku mám zo stoklasa-sk. Svietnik je aj výborný typ na darček. Určite ním niekoho potešíte.
Na ďalšie DIY budete potrebovať nejakú plastovú alebo sklenenú nádobu. Do nej naukladajte vianočné gule rôznej farby a veľkosti. Na záver Vám už iba treba umelé vianočné ruže, ktoré nájdete v papierníctvach alebo ja som tie moje kúpila v Tescu. 
A posledné DIY je moje najobľúbenejšie a zároveň najbabravejšie. Vlani som Vám ukazovala, že skvelou dekoráciou je, keď si odrežete pár halúzok z listnatých stromov, namaľujete na bielo a niečo na ne zakvačíte. Nebude musieť šiť a predsa použijete nite alebo bavlnky. K tomu Vám treba ešte polystyrén, špendlíky a škrob. Do polystyrénu napichajte špendlíky ľubovoľného tvaru. Niť alebo bavlnku dajte do škrobu a začnite ju obmotávať okolo špendlíkov. Nechajte schnúť 24 hodín. Potom už len stačí ozdoby zakvačiť na halúzky a máte originálne vianočné ozdoby. 
Skvelé dekorácie a veci na ozdobovanie a dekorovanie nájdete  na stoklasa-sk.

2 komentáre:

  1. Ty jmenovky jsou krásné, zrovna jsem hledala, jak je udělat nějak roztomile. :)
    Ostatní výzdoba je pěkná, moc se mi líbí ty kalíšky na svíčku, to určitě taky vyzkouším. :)

    www.fakynn.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.