Christmas DM BOX

Vianoce nie sú o darčekoch, to je predsa jasné, ale myslím si, že veľa žien sa teší práve na Vianoce, pretože dostane kozmetiku, ktorá chýbala. Doplníme zásoby vo svojich poličkách, krabičkách či kozmetických taštičkách. O svojich vianočných darčekoch písať nemienim, pretože nemám rada takéto typy článkov a príde mi to ako chvastanie. Kozmetiky nie je nikdy dosť a ja som veľmi šťastná, že DM drogéria mi poslala vianočné prekvapenie v podobe balíčku. A toto bude asi jediný darček, ktorý Vám ukážem.
Je to v podstate taká edícia pre blogerky, pretože som videla na viacerých blogoch články práve o týchto balíčkoch. Ja mám naozaj asi šťastie na tieto DM balíčky, pretože už mám doma 4 krabičky. I keď to už bol môj štvrtý, tešila som sa z neho tak ako, keď som dostala prvý. Mimochodom, neviem, ako to DM-ko robí, ale jednoznačne majú tie najroztomilejšie krabičky! Balíček je v tom klasickom vianočnom DM balení. Mne osobne sa veľmi páči. Vo vnútri boli produkty zabalené v bielom papieri a zaviazané červené stuhou. Okrem toho ma čakala v balíčku pohľadnica s krásnym venovaním od dievčat s DM. Natali a Vero veľmi pekne ďakujem za balíček.
 Balíček obsahoval päť produktov: telové mlieko, sprchový gél, bio čokoládu a tyčinku a nádherné vianočné vykrajovačky (ktoré ma potešili asi najviac). Najviac ma potešila vykrajovačky, pretože hneď v ten deň som piekla medovníčky. Fotku som Vám pridávala aj na facebook. Čo sa týka samotných produktov, tak telové mlieko je od Balei a volá sa „kvetinový sen“ a sprchový gél je taktiež od Balei a volá sa "Marshmallow". Toto sú kozmetické veci a z tých jedlých vecí som si našla Bio nugátovú čokoládu, ktorá obsahuje lieskové orechy a Bio mliečnu čokoládovú tyčinku Espresso Crunch. Mojou najväčšou láskou je čokoláda, takže podľa mňa je fantastická. Myslím, že si ich budem kupovať častejšie. 

4 komentáre:

  1. To vykrajovátko sobíka je úžasné :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prvé dva produkty som si zakúpila, sú úžasné! A tie vykrajovačky mám tiež! :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Blog de la Licorne *

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento box je strašne krásny

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau to ej ale balíček :) a s fakt super vecičkami ! a tú krabicu vychytali :))

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.