Spring DIY

Tak ako po iné roky, tak ani tento rok nemôže byť výnimkou a znovu tu máme Veľkú noc. Sviatok, ktorý muži milujú a ženy nenávidia nemajú radi. Zbožňujeme veľkonočné ozdoby všetky vajíčka, kvietky, rozkošné zvieratká, ktoré môžeme rozmiestniť všade po dobe alebo po byte. Ale to oblievanie studenou vodou je strašné. Je to však sviatok jari a ak máte trochu času na tvorenie, dnešný článok je ako stvorený pre Vás. V spolupráci so Stoklasa.sk som vytvorila pár jarných dekorácii, ktoré sú jednoduché a môžete si ich vytvoriť aj vy. 
Ako prvý som vyrobila jarný venček. Prútený veniec mám z tohto eshopu. V ktoromkoľvek kvetinárstve, supermarkete či v čínskom obchode si môžete kúpiť umelé kvietky. Pre tento venček som zvolila menšie jarné a hlavne farebné kvety. Kvietky sa snažte lepiť na venček hustejšie, aby ich tam bolo čo najviac a aby bol venček farebnejší. Ďalej som uviazala jednoduchú mašľu, ktorú mám tiež zo Stoklasa.sk. K venčeku veľmi pekne ladí a sú na nej biele vajíčka. Stužku, taktiež môžete použiť aj na zdobenie kraslíc. Stačí len, ak vajíčko namaľujete nejakou farbou a previažete stužkou. Veď predsa v jednoduchosti je krása. 
Ďalšia dekorácia je košík s vajíčkami. Do košíka som dala veľkonočnú servítku, potom také "zlaté vlasy" a poukladala som doň vajíčka. Vajíčka si môžete buď vyfúknuť a nejakou zaujímavou technikou ozdobiť alebo ako väčšinou ľudí si kúpte v obchode. Pomedzi vajíčka som dala veľkonočné konfety a umelé kvietky. 
 Kuriatka patrí tiež k Veľkej noci a som rozkošné kuriatko dostala v balíčku. V eshope nájdete dva druhy, ja mám bielo čierne. No a poslednou dekoráciou je pletený obal na kvetináč. Vnesie jarnú náladu do vášho domova. Efektným prvkom na obale je pletená vonkajšia časť, ktorú zdobí saténová stuha. Vnútrajšok je vystlaný silnou igelitovou fóliou, ktorá zabraňuje pretečeniu vody von. V obale vyniknú umelé i živé kvety. Ja som do neho dala moje fialky, ktoré netuším či žijú. 

1 komentár:

  1. Ten věnec a kuřátko jsou moc povedené. A ten obal na květináč jsi vyráběla? Je to zajímavé a já bych asi nic podobného nevytvořila :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.