Goodbye Damage ...

 Ahojte všetci :) Neverím, že už d začiatku roka prešli 3 mesiace a začal sa nám apríl. Nový jarný mesiac, kedy začína všetko pučať, "všetko vylieza zo zeme", kvitne a krásne vonia. Ja osobne mám veľmi rada jar, ale ten hmyz ma raz zabije určite. S príchodom nového mesiaca, treba určite spraviť inventúru vo svojej kozmetickej taštičke alebo na poličke v kúpeľni. V dnešnom článku spolu s notino.sk by som vám chcela ukázať dva produkty, ktoré by ste určite mali zakúpiť na svoju poličku v kúpeľni. Sú nimi Garnier Fructis Goodbye Damage posilňujúci šampón pre poškodené vlasy a Garnier Fructis Goodbye Damage posilňujúci balzám pre poškodené vlasy. Oba produkty som vyskúšala ešte cez vianočné sviatky, kedy som ich dostala pod stromček "od Ježiška". Veľmi ma zaujali a preto som si ich znovu objednala z notino.
Značka Garnier je charakteristická tým, že má kvalitné produkty, ktoré naozaj pomáhajú či už našim vlasom alebo pokožke. Značka podporuje prírodnú, mladistvú a pozitívnu krásu, skôr než krásu umelú, a kombinuje v sebe vysokú kvalitu a inovatívnosť. Garnier ponúka riešenie nesmierne širokej škály kozmetických potrieb s vysokoinovatívnymi a kvalitnými a pritom cenovo dostupnými produktmi. 

Po zime naše vlasy potrebujú osobitnú starostlivosť a nemali by sme na ne zabúdať. Dni, keď sme boli zabalené v hrubom šále, s čiapkou na hlave sa skončili a potrebujeme, aby naša "koruna krásy" vyzerala čo najlepšie. Naše vlasy sú poškodené agresívnym vonkajším prostredím, nadmerným česaním alebo v mojom prípade teplom. Viac menej, každý deň si žehlím vlasy, pretože po rozčesaní sú moje prirodzené vlnky v katastrofálnom stave a nemôžem v škole strašiť ľudí, keď nie je Halloween. Zloženie šampónu je obohatené o Keraphyll a výťažky z oleja amla, ktorý poskytuje regeneráciu vlasov. Zvnútra : Aktívny ovocný koncentrát preniká do vlasových vlákien a vyplní ich poškodenie. Zvonka : Zaceľuje bal vlasu a navracia lesk. Na obale píšu, že šampón by mal odvrátiť až 1 rok poškodenia za 1 týždeň. Aplikujte ako každý iný šampón na mokré vlasy. Vmasírujte ho do vlasov a potom opláchnite. Som si s ním veľmi spokojná, pretože moje vlasy naozaj vyzerajú lepšie. Má veľmi príjemnú vôňu ovocia a vlasy po ňom ostanú krásne jemné.
Balzam by ste mali použiť hneď po šampóne. Taktiež je obohatený o Keraphyll a výťažky z oleja amla, ktorý poskytuje regeneráciu vlasov. Zvnútra : Aktívny ovocný koncentrát preniká do vlasových vlákien a vyplní ich poškodenie. Zvonka : Zaceľuje bal vlasu a navracia lesk. Spolu so šampónom sú silná dvojka. .Kvalita vlasov sa nezlepšila,stále som ich mala rozlietané,zničené,bez lesku. Vlasy po použití balzamy krásne jemné, ľahšie sa rozčesávanie a veľmi pekné voňajú. 

4 komentáre:

  1. Zkoušela jsem a byla jsem s ním moc spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle šampon od Garnieru je super. Na moje vlasy mi dost vyhovuje a spolu s ním ještě ten s pivními kvasnicemi :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tyhle garniery si lidi hodne pochvaluji. ja mam teda svuj sampon, co pouzivam uz roky, ale kdybych mela menit, asi bych zkusila tohle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. túto radu som niekedy dávnejšie používala :) veľmi pekne vonia :) no po čase som mala z nich už také spľasnuté vlásky, tak som ich musela vymeniť
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.