Nažehľovačky od Kimličku

 „Som tu, aby som donútil ľudí snívať, zvádzal ich kúpiť si krásne oblečenie a snažil sa vytvárať úžasné šaty podľa svojich najlepších schopností. To je moja povinnosť“ - John Galliano

Už ako malé deti sme mali svoje sny. Veci, po ktorých sme túžili a nikdy ich nedostali. Či už to boli bábiky v kočíkoch alebo (ak moje články čítajú páni) autíčka na autodráhe. Pamätám si, že keď som bola malá veľmi som túžila po takej malej kuchynke s drobným kuchynským riadom, ovocím, zeleninou, koreninami,... a všetkými tými vecami v kuchyni. Ak ste ju mali ako malé, napíšte mi dole do komentára. :) Samozrejme tento môj sen netrval večne a po nejakej dobe, keď ma začala zaujímať móda a začala som s kupovaním oblečenia, ktoré nebolo s potlačou Hannah Montana, všelijakých Disney princezien (i keď pripúšťam, že Mickey Mouse ma neomrzí asi nikdy), začala som blogovať, čítať módne časopisy a venovať sa móde viac. Vtedy som tak začala registrovať jedného uznávaného slovenského módneho návrhára Lukáša Kimličku. Píšem práve o ňom, pretože v novej EMME môžete nájsť nádherné fashion nažehľovačky, ktoré on navrhol.  V časopise nájdete štyri nažehľovačky, ktoré môžete nažehliť kamkoľvek chcete. Veď vo fantázii sa medze nekladú a všetko je na vašej kreativite a fantázii. 
Stačí len ak, si obrázky najprv vystrihnite presne podľa čiarkovania a vyberiete miesto, kam ich chcete umiestiť. Samozrejme s potlačou dole na textil. Žehličku zohrejte na minimálne 160° a pod miernym tlakom pridržte žehličku na nažehľovačku 10-12 sekúnd. Trošku som s tým mala problém, pretože nažehľovačky sa nechceli "prilepiť", tak som tento proces zopakovala dvakrát. Potom nechajte vychladnúť a opatrne stiahnite dole ochranný papier. Ja som si nažehľovačky dala na body. Mali by sme ich prať pri teplote do 40°, žmýkať ručne  po rubovej strane a pri žehlení a vyhýbajte dotyku obrázka so žehličkou. 

2 komentáre:

  1. Jéj, vyzerá to moc dobre, aspoň máš takto originálne tričko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je naozaj super :) veľmi pekne si to zladila aj s čelenkou :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.