S tými, čo za to stoja & Metallic jacket

Mať tak v starobe kamošku, ktorej budem môcť zavolať : "Tak čo stará, kedy pôjdeme minút dôchodok?" 


Už niekoľkokrát som povedala svojim kamarátkam, že keď budem staré budeme sedieť na lavičke, ako dnešné tety a budeme ohovárať a klebetiť. Samozrejme musím nájsť ešte takú, s ktorou "oplieskam" dôchodok. Myslím si, že v živote každého z nás musíme nájsť osobu, ktorá nám bude oporou, bude našou kamarátkou/kamarátom, strpčovateľom života,.. proste takú osobu, ktorá bude náš život napĺňať a nie vysávať z neho energiu. Ale čo keď, tú osobu hľadáme v nesprávnej spoločnosti ? Máme kamarátky, ktoré sú štíhle (postava modelky), opálené typy s jamkami v lícach, za ktorými sa obzrie každý chlap. Rozprávajú nám tie typické babské somariny o ich rande, aké mejkapové súpravy si kúpili či ukazujú na chalanov, ktorých zbalili na diskotéke. A na druhej strane sa nikdy nespýtajú ako sa máme my alebo aký sme mali deň. Majú más "na háku".  Víkendy trávia niekde v baroch či v krčmách a ty poslušne sedíš doma, lebo nemáš chuť ani náladu sa opíjať a tancovať na ulici. Máme pocit, že sme s našimi "kamarátkami" iba zo zvyku a nie je to také ako to bolo kedysi. Zbavme sa takýchto ľudí. Nestoja nám za to. Sme oveľa viac ako to, čo z nás robí naše okolie. Nepúšťajme si k telu ľudí, čo nám dávajú pocítiť, že sme niečo menej. Nájdime ľudí, ktorí sa nás opýtajú ako nám je, či nás niečo netrápi a ich intelekt nebude siahať do výšky zrkadla v obchodoch. Rozhovory s nimi, nebudú len o tom kedy a kde niekoho zbaliť. Nebude nám klásť žiadny podmienky k tomu, aby sme boli pre nich krásne. Nepodceňujme sa a nenechajme svoje okolie, aby nás podceňovalo. Nepripúšťajme si k telu osoby, ktoré egocentricky myslia iba na seba. Buďme s ľuďmi, ktorí nás dvíhajú a posilňujú naše sebavedomie. To sú tí, čo nám za to stoja.

 Metallic jacket

Dnešný outfit bude jeden z jarných outfitov, kde hlavný prvok bude metalická trošku do ružova odetá bunda.  K nej som zvolila roztrhané rifľové nohavice. Pred niekoľkými mesiacmi, možno aj rokmi, som bola veľký odporca roztrhaných nohavíc. V podstate ani neviem prečo, len sa mi to nepáči a ako hovorí moja starká vyzerám ako keby ma dotrhali psy. No teraz sú súčasťou mojej skrini a budem v nich asi aj spávať, tak som si ich obľúbila. 

Za dnešné fotky ďakujem mojej kamarátke Zuzke, ktorá bola ochotná ma zas a znova odfotiť.  
 
Nohavice - GATE, Topánky - Deichmann, Náhrdelník - doplnky4u.sk, Kabelka - jej.sk

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.