Spring is here

Ani vlastne neviem, ako sme sa z januára prehupli do marca. Mám pocit, akoby prešlo len pár dní a prešiel mesiac. Zbehlo mi veľmi rýchlo. Ani sa nenazdám a skončí mi semester a začnú sa prázdniny. Napriek tomu, že čas letí, mám pocit, že jar nás obchádza veľkým oblúkom. Pomaly snívam o tom, ako sa budem (snáď) čoskoro prechádzať v šatách, sukniach či v teniskách. Už by som prijala takých 20 stupňov a nie dažďové kvapky, ktoré sa na mňa škeria už šiesty deň. 

Keď som bola malá, vždy na jar som sa tešila, keď konečne vykuknú prvé snežienky. Boli znamením, že ľadové kráľovstvo sa mení na uplakanú krajinu. Tak ako sa strieda deň s nocou, vystrieda aj jar zimu. Od vtedy ako máme Zarinku, tak u nás snežienky svetlo sveta neuzrú, keď môj pes sa hrá na veľkého záhradníka. Keďže mi takto zničila radosť z jari a z kvetov, zašla som do lidl.sk (nejde o spoluprácu), ktorý je každý pondelok a štvrtok zásobovaný čerstvými kvetmi za veľmi prijateľnú cenu, čo považujem za fajn alternatívu, keďže v v kvetinárstvach majú častokrát predražené ponuky. Rozžiaria každú domácnosť a určite potešia každú ženu. Aké kvety máte radi Vy ? 

3 komentáre:

Používa službu Blogger.