Ticho & outfit na bežný deň

Papuče z Pepca, tepláky, rozťahané tričko, polorozpadnutý drdol. Tak vyzerajú moje posledné dni, čo som doma, keďže sa nám zrušilo vyučovanie na škole (určite viete prečo). Absolútne lenivé dni plné strachu sú v plnom prúde (zdá sa mi, že to píšem veľmi optimisticky, ale verte mi, neberiem to tak). Síce mám dosť voľného času, ale nič nestíham.Všetko sa mi kopí a odkladám na dobu neurčitú. Avšak počas týchto dní si užívam tie chvíle, keď môžem byť sama so sebou. A kupodivu, ešte som sa nepohádala sama so sebou, ani si nezavadziam. :D

Predstavte si, že ráno sa zobudíte a nemáte žiadne povinnosti. Nikto vás nebudí, nebúcha, nehučí, spíte dokedy chcete. Ja ticho milujem. Mám rada hudbu, mám rada ľudí a mám rada život, ale všetko s mierou. Usporiadať si myšlienky, usporiadať si povinnosti a potom na chvíľu nad ničím nepremýšľať a o nič sa nestarať. Ľahnúť si na posteľ, strčiť nohy pod deku a vypnúť. Úplne. Tak si predstavujem chvíľku pre seba. Ešte možno s maskou na tvári a s dobrou knihou v ruke. 
Samozrejme, že nemám problém sa rozprávať s ľuďmi alebo byť v ich spoločnosti. Každý kto ma pozná, tak tvrdí, že som veľmi komunikatívna a nemám problém s niekým začať konverzáciu. Hlavne, keď sa to týka nejakého fešného kuriéra, ktorý ma vie veľmi rýchlo "dať dolu". Keď som brigádovala v 101 Drogérie, prišiel celkom sympatický kuriér s balíkom. A nechcela som stáť pri pokladni len tak, tak som sa mu prihovorila so slovami, že čo nám doniesol. A on celý spotený sa na mňa pozrel arogantným pohľadom, odfúkol a zahlásil : "No, rožky asi nie!". Určite si viete domyslieť, ako som sa cítila. Odvtedy som sa mu už ani nezdravila. 

Nemám rada takéto extrémy, keď sa niekomu prihovoríte a buď vás odfajčí, odpovie jednoslovne alebo začne rozprávať veľmi, veľmi, veľmi veľa o ničom. V polke rozhovoru prestanem počúvať a modlím sa, aby sa ma tá osoba nič neopýtala. Dosť to vyčerpáva a oberá o energiu. No treba sa s tým asi naučiť žiť, veď predsa sto ľudí, sto chutí, sto názorov. Máte podobnú skúsenosť ? 

OUTFIT na každý deň 
Neviete si predstaviť ako dlho som sa tešila na to, keď vám konečne pridám nejaký outfitový článok. Akosi som to zanedbávala. Nebol problém s oblečením, že čo som nevedela, čo nafotiť, skôr bol problém, že kto. Našťastie, moja Lauruška ma nenechala v štichu a spáchali sme spolu menšie fotenie. 
Tieto každodenné “casual” outfity do mesta, do školy či práce (a tiež “do pohody”) tie ja veru môžem! Sú dni, kedy mám chuť byť za dámu so všetkým, čo k tomu patrí. No na druhej strane sú dni, kedy by som najradšej chodila len v pyžame, nenamaľovaná a strapatá. Avšak, do školy by som v pyžame asi nešla. Vždy víťazí u mňa jednoduchosť a kúsky, ktoré sa osvedčili hlavne strihom, materiálom či pohodlnosťou. 
Môj outfit na bežný deň sa skladá z čiernych 7/8 nohavíc s vysokým pásom, ktoré sú z H&M. Veľmi pohodlné, mäkučké. Keby môžem, tak v nich spávam. Nohavice tohto strihu mám veľmi rada a nosím si počas jari aj jesene skoro stále. Či už k teniskám, lodičkám alebo k sandálkam. Na vrch volím (volám ho vzdušný pulóver), pretože má dierky, cez ktoré prefúkne, takže nie vám horúco, ale ani chladno. Spolu so šedým kabátom z GATE vytvárajú veľmi peknú a jednoduchú kombináciu. 

1 komentár:

  1. Lidi by na sebe měli být příjemní, i když toho asi mají zrovna moc. Jinak pěkný outfit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.