.jarný kabát & lodičky

Boli časy, keď som mame kradla lodičky a potajomky som v nich behala po dome, keď nebola doma. Neviem akým zázrakom, ale vždy mi na to prišla a dostala som pekne vynadané, lebo som mala oveľa menšiu nohu ako mamka a mohla som si vyvrtnúť členok. Vždy sa mi páčili vysoké opätky, hrubé platformy, jednoducho život na vysokej nohe. Avšak veľmi rýchlo som pochopila, že to nie je sranda a tadiaľ cesta nevedie, a vytiahnem ich naozaj len príležitostne. Omnoho radšej mám teraz topánky, v ktorým vydržím chodiť po celý deň, fungovať od rána do večera bez jediného odtlačeného a bolestivého miesta na nohe. 
Nájsť tú správnu lodičku je hotové umenie. Práve tieto, ktoré môžete vidieť na fotkách som hľadala mesiace. Pôvodne som ich mala mať len na stužkovej, ale sprevádzali ma aj maturitami, písomnými aj ústnymi, aj rozlúčkou. Hľadala som predovšetkým také, ktoré mi nebudú tvrdé a vydržím v nich chodiť. No na stužkovej sme mali mať len nástup a už ma omínali. Možno preto, lebo boli nové, možno preto, lebo som nebola zvyknutá mať na nohách vyšší opätok. Moja 5-minútová prechádzka po predajni bola niečo iné, ako 3- hodinové státie a tancovanie na stužkovej. Pri prvej príležitosti som si ich dala dole. Postupom času som si na ne zvykla, ale teraz sa v nich chodí parádne. 

Aké sú ideálne lodičky podľa mňa ? Nesmú sa vyzúvať a nemali mi odstávať. Prsty v prednej časti by ste nemali mať príliš stlačené a celkovo, topánka musí byť príjemná už pri obutí. Ak je príliš tvrdá, budú Vás v nich bolieť nohy. No a čo sa vzhľadu týka, pre mňa sú najkrajšie jednofarebné klasické lodičky do špičky s opätkom nad 9 cm. To sú pre mňa najkrajšie lodičky. 
Oficiálne sa nám už začala jar, i keď vonku to tak vôbec nevyzerá. Počas jari väčšinou nosím 7/8 nohavice, či už k teniskám alebo lodičkám. Spolu s blúzkou a kabátom vytvorili celkom peknú kombináciu. 
Aký máte vzťah s lodičkami Vy ? 

3 komentáre:

  1. Krásný outfit :) Obdivuji tě, že dokážeš chodit na tak vysokém tenkém podpatku :) Já sama mám celkem podpatky ráda, jen musí být širší :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásný outfit. Já mám lodičky taky ráda, ale nosím je jen příležitostně na různé události. Jinak na běžné nošení upřednostňuji pohodlné tenisky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný outfit! :) Tenhle elegantní styl je můj nejoblíbenější :) Jakékoli boty na vysokém podpatku mám ráda a jelikož měřím nějakých 160 cm, tak je to pro mě i nutnost :D Zároveň taky nedám dopustit na pohodlné kecky nebo conversky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.